sunnuntai 10. heinäkuuta 2011

Muistin virkistystä ja jotain uutta..

Kävimme agilityn saloja jälleen kurkistamassa ja uusia tekniikoitakin harjoittelemassa.
Opimme Lumin kanssa pakko valssin ja saksalaisen, olipa siinä taas mulla paljon muistettavaa mutta Lumi jo muutamalla toistolla oppi, hoksaa kyllä nopeaan mitä ja miten haluan sen menevän ja itse olin jälleen hituri, on se vaan niin nopsa koiruli.
Puomia ja keinua otettiin eikä kyllä Lumia haitannut olleenkaan päin vastoin hakeutuu itse turhankin ripeästi esteille ja kiipeää niitä ees taas, saan oikein tosissani vahtia ettei tee itsenäisesti ja mene puomille tai keinulle puolesta välistä..paljon muistettavaa itselle..
Kontaktia otettiin kanssa, ja nenä menee maahan tosin minä hölmö palkkaan vaikkei aina ole kiinni maassa..hyvä minä..lisää harjoitelu ja tarketaa tuota omaa toimintaa tässäkin.


Onpa haku treenitkin jällen käyty läpi ja talotiin kolme kaistaletta, ja Lumilla oli kolme maalimiestä, tehtiin kuten edellinen treeni kahden ensimmäisen maalimiehen kanssa, eka oli 25m päässä keskilinjasta toinen 50m päässä ja kolmas valmiina 25m päässä. Kaikki meni lähes nappiin paitsi mitä mää ny jälleen hätiköin..kolmannelle mm lähetyksen kanssa tuon Lumin lähetys paikalle ja siirryn pari askelta kohti mm ja odotin jopa ehkä kaksi sekuntia ja lähetän Lumin just enkä melkeen, no joo eipä ehtiny paljoa keskittyä mitä ollaan tekemässä ja minne menossa, ja onneks on hyvä treeni porukka ja saan sen palautteen jo ennen kun tajuan ite mitä sata virhettä tein (jää ainakin omaan mieleen mitä piti tehä). Onneks on niin hyvä koira tuo Lumi että korjasi mun virheen ja nosti sen mm kaikesta huolimatta...

Esine-ruutu 50m syvä ja 5m leveä. Vahvasti haki jälleen sitä omaa lelua mikä tuoksuisi tutulle mutta löysi esineen, ottaa tuodakseen mutta jäikin sitten pureskelemaan sitä pehmeää nalle-tossua. Otan luokse ja lähetän uudelleen noutamaan ja tuo. Viedään myös toinen esine nasu-pehmo ja tuo ripeämmin mulle. Mollemat esineet vietiin niin että Lumi näki ne. Itse olen tyytyväinen kun toi vieraan tuoksuiset esineet ja nyt kun vielä muistaisin että Lumille parempi palkka on lelu kuin herkku.

Kotona tottisteltu lelujen kera, sivulle tuloa ja ihan vaan lelujenkin tuomista että tuo lelun mun käteen eikä kahmisi tassujensa väliin.

Piti vielä tänään tehdä jälki mutta siirtyi aamuseen...siittä myöhemmin lisää..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti